W czym autoryzowany serwis jest lepszy od serwisu nieautoryzowanego?

Zdjęcie

Na skróty:

  • główną przyczyną, dla której klienci decydują się na nieautoryzowany serwis, jest koszt niższy niż u producenta. 
  • autoryzowany serwis gwarantuje wysoką jakość podzespołów i sprawność interwencji. Choć koszt części i samej usługi może być w jego przypadku wyższy, to w długofalowym i wieloaspektowym ujęciu autoryzowany serwis jest bardziej opłacalny.
  • autoryzowani serwisanci są lepiej wyspecjalizowani, a przez to bardziej skuteczni - zdecydowana większość interwencji naszych techników kończy się przy pierwszej wizycie u klienta. 

Odpowiedzi udziela: 

Adam Sobczyk,
Dyrektor Serwisu STILL Polska

Odpowiedź eksperta:

Każda awaria wiąże się z przerwą w pracy wózka. Ta z kolei skutkuje zakłóceniem procesów intralogistycznych, które w skrajnych przypadkach może prowadzić do przestoju linii produkcyjnej, a nawet całego zakładu. Najważniejszą zaletą autoryzowanego serwisu jest gwarancja określonej jakości usług, kluczowej dla zachowania bezpieczeństwa i płynności funkcjonowania procesów. Wspomniana jakość wynika z wielu elementów, ale warto wymienić te najważniejsze.

Dbamy, aby nasi technicy dysponowali wiedzą, najnowocześniejszymi narzędziami do diagnostyki i zasobem oryginalnych części w samochodzie serwisowym. Własny dział szkoleń nieustannie dba o poziom umiejętności serwisantów, a dobrze zorganizowany system dystrybucji zapewnia w ciągu 48 godzin dostęp do każdej z puli setek tysięcy oryginalnych części. Sieć samochodów serwisowych rozsiana po całym kraju gwarantuje czas reakcji nie dłuższy niż 24 godziny.

Koszt jednej godziny pracy technika nieautoryzowanego może być niższy. W całkowitej kalkulacji należy jednak uwzględnić, ile czasu realnie nieautoryzowany technik spędzi na naprawie oraz jakie koszty przestoju wózka i dalej idące straty będą z tym związane. W naszym przypadku 91% awarii jest usuwanych już po pierwszej wizycie technika serwisu. To wartość nieosiągalna dla nieautoryzowanego serwisu, wymiernie świadcząca o jakości naszych usług.

Forma grzecznościowa*
Zgoda*
Newsletter