Serwis wózków widłowych tematem webinaru STILL

Serwis wózków widłowych tematem webinaru STILL

Z popularyzacją koncepcji just-in-time na znaczeniu zyskuje nieprzerwane funkcjonowanie wózków widłowych. Narzędzia i usługi pozwalające zachować płynność ich pracy będą tematem webinaru STILL Polska zaplanowanego na 14 września.

W czasach, gdy technologia umożliwia organizację łańcuchów dostaw z niezwykłą precyzją i niemal bez zapasów, wszelkie zakłócenia w działaniu pojazdów transportu wewnętrznego niosą ryzyko znacznych strat generowanych wskutek przestojów. Tym samym kluczowe jest takie planowanie pracy wózków widłowych i innych urządzeń, by mogły funkcjonować one bez przerw innych niż uwzględnione w harmonogramach. Alternatywnie, system reagowania powinien umożliwiać eliminację usterek lub zastąpienie niedziałających prawidłowo maszyn na tyle szybko, by zakłóceniu nie uległy działania na kolejnych etapach łańcucha dostaw. Jak powinna być zorganizowana praca serwisu, by do minimum ograniczyć ryzyko przestojów, jak dobierać pod tym kątem usługodawców i z jakich narzędzi warto korzystać – opowiedzą podczas webinaru STILL Polska menadżerowie ds. serwisu:

  • Dariusz Radolonek,
  • Wojciech Strawa.

Perspektywę usługobiorcy działającego w ramach globalnego łańcucha dostaw przedstawi p. Radosław Janko, specjalista ds. zaopatrzenia i systemów magazynowych w Magna Automotive Poland. Firma, zajmująca się produkcją części samochodowych i technologii dla mobilności, jest dostawcą podzespołów dla większości marek działających na rynku automotive.

Podlega w związku z tym dużej presji klientów na stabilność swoich procesów. Tym ważniejsza jest więc dla niej gwarantująca płynność pracy organizacja utrzymania ruchu i serwisowania urządzeń transportu wewnętrznego.

Podczas webinaru będzie można dowiedzieć się m.in:

  • jakie kryteria doboru dostawcy usług serwisu wózków widłowych stosować, by współpraca gwarantowała brak przestojów w procesach transportu wewnętrznego,
  • jakie nowoczesne narzędzia pracy techników serwisu pozwalają reagować na potrzeby klientów szybciej i trafniej,
  • jak modele współpracy z dostawcą usług serwisowych są dostępne na rynku i jakie są warunki opłacalności poszczególnych sposobów organizacji współpracy,
  • w jaki sposób serwis wózków widłowych gwarantuje stabilność łańcucha dostaw w przypadku firmy Magna.

W ostatniej części webinaru głos zostanie oddany uczestnikom, mogącym wówczas zadać pytania, które nasunęły się im w codziennej pracy lub w związku z wypowiedziami ekspertów. Moderatorem i gospodarzem webinaru będzie Krzysztof Pigla - specjalista ds. produktu STILL Polska.

Poświęcony serwisowi webinar STILL Polska odbędzie się w czwartek, 14 września w godz. 11:00 – 12:00.  Zapisy na to bezpłatne wydarzenie odbywają się pod adresem: www.still.pl/webinar . W imieniu organizatorów zachęcamy do rejestracji z wyprzedzeniem.

Warto przeczytać: